3D-mallinnus on merkittävä ennakkomarkkinoinnin työväline etenkin kiinteistöalalla - Videolla malli voidaan herättää eloon
3D-mallinnus antaa etumatkaa markkinointiin
Eniten 3D-mallinnetaan uudistuotantoa, mutta myös jo valmiiksi olemassa olevia kohteita voidaan mallintaa. Kolmiulotteisella virtuaaliarkkitehtuurilla pystytään esittelemään kiinteistöjen ulko- ja sisäpuolta sekä ympäristöä.
Mallinnuksesta voidaan ottaa markkinoinnin käyttöön valokuvan tarkkoja still-kuvia, joiden avulla lopputulosta voidaan esitellä jo ennen sen valmistumista.
Lisäksi 3D-mallinteista voidaan tuottaa erilaisia 3D-animaatioita, joissa kohdetta esitellään erilaisten kamera-ajojen avulla.
Esimerkkejä 3D-mallinnuksen mahdollisuuksista
Pyydä tarjous
Toteutamme kiinteistöjen, uudiskohteiden ja julkisen sektorin hankkeiden 3D-visualisoinnit, havainnekuvat ja markkinointikuvat pitkän linjan kokemuksella. Toteutamme niin pienet kuin laajemmatkin toimeksiannot kustannustehokkaasti.
Arvojemme mukaisesti panostamme aina myös laatuun. Kuvamme ovat aina viimeisteltyjä ja haluamme niiden edustavan parhaalla mahdollisella tavalla tuotettasi tai myytävää kohdetta.
3D-mallinnus mahdollistaa näyttävät 3D-animaatiot. Näissä animaatioissa mallinnettuihin ympäristöihin päästään tutustumaan liikkuvan kuvan keinoin.
Liikkuva kuva voi esimerkiksi liitää tyylikkäästi pitkin rakennuksen käytäviä ja pysähtyä välillä esittelemään yksityiskohtia. 3D-animaatio voi näyttää asioita kohteen sisä- ja ulkopuolelta ja kulkea tarvittaessa vaikka seinien läpi.
3D-animaatioiden avulla voidaan esitellä jo olemassa olevia kohteita tai uudistuotannon kohteita informatiivisesti ja markkinoivasti. Animaation vaikuttavuutta voidaan lisätä entisestään yhdistämällä videoon esimerkiksi musiikkia ja ääntä tai elementtejä kuten tekstiä ja grafiikkaa.
Kaiken kaikkiaan 3D-videoiden ja animaatioiden avulla voidaan tehdä erittäin näyttäviä esityksiä, jotka luovat kohteesta äärimmäisen vahvoja mielikuvia.
Miten 3D-animaatiot syntyvät?
3D-animaatiot ovat käytännöllisesti katsoen 3D-mallinnuksista tuotettuja kamera-ajoja, jotka kulkevat mallinnetun kohteen ympärillä tai sisällä.
Animoinnin näkökulmasta ei siis ole merkitystä, onko animoitava kohde vanha vai uusi rakennus vai kenties jokin tuote. Ennen animointia täytyy kohde kuitenkin ensin mallintaa ja vasta 3D-mallin pohjalta voidaan tuottaa 3D-animaatioita.
Katselijalle kohde esitellään ennalta määrättyjen kamera-ajojen avulla. Liikkuva animaatiovideo herättää kohteen visualisoinnin henkiin aivan eri tavalla kuin mikään muu tapa.
Paras puoli 3D-animaatioissa on se, että niillä on mahdollisuus luoda kohteesta todella laaja kokonaiskuva. Mallista voidaan myös ottaa edullisia korkealaatuisia still-kuvia markkinointia varten.
Markkinoi tavalla, johon muut eivät kykene!
Satojen yksittäisten valokuvan tarkkojen visualisointien pohjalta laadittu animaatio mahdollistaa kohteen markkinoinnin, jo ennen sen valmistumista, tavalla johon muut markkinointiratkaisut eivät kykene.
Animaatioiden lisäksi tarjoamme uudiskohteisiin myös kahden laatutason interaktiivisia 3D-malleja, joissa käyttäjä pääsee liikkumaan tilassa vapaasti.